يك فنجان ترانه يك فنجان ترانه .

يك فنجان ترانه

براي خريد انواع اتصالات ساختماني بايد به چه مواردي توجه داشته باشيم؟

براي خريد انواع اتصالات ساختماني بايد به چه مواردي توجه داشته باشيم؟

 

اگر براي خريد لوله و اتصالات ساختماني به بازار رفته باشيد، حتماً با انواع مختلفي از اتصالات با برندها و جنس هاي مختلف رو به رو شده ايد. همين مسئله امكان دارد شما را دچار سردرگمي بكند. بنابراين بهتر است قبل از خريد اتصالات ساختماني نكات زير را در نظر داشته بگيريد و بعد محصول مورد نظر را در اينترنت سرچ كنيد و از نمونه محصولات ديدن كنيد و بعد تصميم خود را بگيريد.ما براي اين كار فروشگاه اينترنتي چلونگر را به شما پيشنهاد مي دهيم.

  • قبل از خريد، با مهندس و لوله كش ساختماني با تجربه مشورت داشته باشيد. يك لوله كش ماهر مي تواند به راحتي به شما بگويد كه چه نوع اتصالاتي نياز داريد. انتخاب نوع اتصالات در افزايش كيفيت لوله كشي بسيار تاثير دارد.
  • هيچ وقت كيفيت را فداي پول نكنيد! مخصوصا براي لوله كشي ساختمان! زيرا تعميرات لوله كشي در ساختمان ها بسيار سخت و طاقت فرسا و پرهزينه مي باشد. بنابراين با انتخاب لوله  و اتصالات با كيفيت، تا سال ها خيال خود را از لوله كشي ساختمان راحت كنيد.


parp_image1.jpg

اتصالات برنجي چيست؟

 

برنج از مس و روي تشكيل شده است، در برخي موارد سرب نيز در آن وجود دارد، داراي تنوع بسيار زيادي است، قيمت آن بيشتر از ديگر اتصالات مي باشد، اتصالات برنجي در واقع به شكل اتصالات لحيم كاري مي باشد اما داراي تفاوت هايي در مقدار فشار وارده و اندازه ي دما مي باشند. كه اتصالات برنجي از مقاومت بيشتري در  دما و فشار بالا برخوردار مي باشد.

 

مقاومت در اتصالات برابر با مقاومت در  لوله هاي وصل شده است. جهت اتصالات بايد از مس فسفردار استفاده شود، اما جهت لوله هاي فولادي، برنزي، مسي و اتصالات فولادي و برنزي بايد از نقره استفاده مي شود.

لوله سبز چيست ؟

لوله ها جزو جدانشدني و حياتي بخش ساختمان و مسكن هستند كه از اهميت زيادي  برخوردار مي باشند ، با پيشرفت تكنولوژي نوع لوله ها تغيير كرده و نواقص و عيوب لوله هاي قديمي مانند فلزي و پليكا كه اغلب شكنندگي و فرسودگي بود رفع شده اند و نسل جديدي از لوله ها با نام لوله پروپيلن يا لوله سبز توليد و در بازار عرضه شده است ، اين لوله ها به دليل مزيت هاي فراوان كاربرد گسترده اي در بخش ساختمان و انتقال دارند و در اين پست قصد داريم به مواردي مانند تركيبات لوله سبز.

لوله سبز يا لوله پروپيلن نسل جديد لوله ها مي باشد كه از مقاومت بسيار بسيار بالايي در برابر فشار ، شكنندگي ، ضربه و حرارت برخوردار هستند ، اين لوله ها اغلب به رنگ سفيد و يا سبز رنگ مي باشند .لوله ها جزو جدانشدني و حياتي بخش ساختمان و مسكن مي باشند كه از اهميت بالايي برخوردار است ، با پيشرفت تكنولوژي نوع لوله ها تغيير كرده و نواقص و عيوب لوله هاي قديمي مانند فلزي و پليكا كه اغلب شكنندگي و فرسودگي بود رفع شده و نسل جديدي از لوله ها با نام لوله پروپيلن يا لوله سبز توليد و در بازار عرضه شده است ، اين لوله ها به دليل مزيت هاي فراوان كاربرد گسترده اي در بخش ساختمان و انتقال دارند.

 

براي خريد لوله و اتصالات بهتر مي باشد از فروشگاه هاي معتبر مانند چلونگر استفاده كنيد زيرا محصولات آن ها معمولا داراي كيفيت بالايي بوده و شما مي توانيد با خيال راحت از آن ها خريد كنيد.

 


برچسب: براي خريد انواع اتصالات ساختماني بايد به چه مواردي توجه داشته باشيم؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۷:۰۲ توسط:sam موضوع:

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش سيزدهم

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش سيزدهم

تمام نورهايي كه نمي‌توانيم ببينيم | آنتوني دوئر | مترجم: مريم طباطبائيها | كوله پشتي

مشاهده كتاب : https://www.cavack.com/Item/3204

«تمام نورهايي كه نمي‌توانيم ببينيم» رماني تخيلي و پيچيده با الهام از وقايع وحشتناك جنگ جهاني دوم است. وي باظرافت خاصي طبيعت انساني و قدرت ضد و نقيض فناوري را در رمان خود به تصوير كشيده است. جملات نويسنده هرگز از اوج به فرود نمي‌آيد و بيان خيره كننده جزييات داستان محشر است، داستاني كه ?? سال طول كشيد تا نويسنده آن را به اتمام رساند. داستان درباره يك دختر فرانسوي كور و يك پسر آلماني است كه هر دو سعي دارند بر فراز ويرانه‌هاي جنگ جهاني دوم زنده بمانند.

همدرد | ويت تان نون | مترجم: معصومه عسكري | كتاب كوله پشتي

مشاهده كتاب : https://www.cavack.com/Item/3717

رمان همدرد، با ضرب آهنگ و تعليق موجود در داستان‌هاي جنايي و با نثري قابل مقايسه با نويسندگاني همچون گراهام گرين و سال بلو، حماسه‌اي شگرف از عشق و خيانت است. راوي داستان، يك كمونيست و جاسوسي دوجانبه است كه به گفته‌ي خودش، داراي دو ذهن مجزا است. او افسري فرانسوي-ويتنامي است كه پس از بازپس‌گيري شهر سايگون توسط ارتش ويتنام، به آمريكا آمده است و در حالي كه به همراه ساير پناه‌جويان ويتنامي در لس‌آنجلس، مشغول ساختن يك زندگي جديد است، به صورت پنهاني براي افسران ارشد كمونيست خود در ويتنام، جاسوسي مي‌كند. او تحت نظر قرار مي‌گيرد و براي جلوگيري از لو رفتن هويتش، مجبور به انجام و تحمل اعمال سخت و دردناكي مي‌شود…
 

راه آهن زيرزميني | كونسون وايت هد | مترجم: معصومه عسكري | كوله پشتي

مشاهده كتاب : https://www.cavack.com/Item/6079

كورا دختري‌ست كه در يك مزرعه پنبه در ايالت جورجيا برده است و كم‌كم قدم به دنياي زنانگي مي‌گذارد،دوره اي كه دردهاي بيشتري در انتظارش است.يك روز سزار،برده جديدي كه از ويرجينيا آمده، با او در مورد راه آهن زير زميني صحبت مي‌كند و با هم تصميم سختي مي‌گيرند: فرار. راه آهن زيرزميني،هم به سرزمين آزاد متصل مي شود، هم به سرزمين‌هاي موافق برده‌داري،و مي‌توان با سفر در اين راه‌آهن،چهره واقعي آمريكا را در آن دوران ديد. اما آن دو به كجا مي‌رسند و چه سرنوشتي در انتظارشان است؟

خريد كتاب اينترنتي از سايت كاواك

 

?+


برچسب: برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش سيزدهم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۴:۴۴ توسط:sam موضوع:

نرده آهني ديوار و انواع محافظ نرده بالكن


نرده آهني ديوار و انواع محافظ نرده بالكن

انتخاب نرده آهني ديوار در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهني  آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده آهني  را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش نرده آهني  را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، نرده آهني  مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 

نرده آهني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد نرده آهني  را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.

 

ويژگيهاي نرده آهني

شما بايد در حين خريد نرده آهني  به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده آهني  حائز اهميت باشند.

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده آهني  است.

همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده آهني  با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 

تراكم و نوع حفاظ آهني

تراكم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده آهني  به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

منظور از نرده تراس و بالكن  چيست؟

آيا ميدانيد كه يكي از بهترين راه هايي كه شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ كنيد استفاده از نرده تراس و بالكن  است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به آساني هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه نرده تراس و بالكن  تنها يك مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

 

نرده تراس و بالكن  چيست؟

زماني كه مي گوييم نرده تراس و بالكن  در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده تراس و بالكن  گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به نرده تراس و بالكن  نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع نرده تراس و بالكن  آشنا كنيم.

نرده حفاظ بالكن آكاردئوني

درب آكاردئوني يكي از انواع حفاظ هاي آهني است كه در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد و عمده استحكام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند كه البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي كه ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد كه براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينكه زيبايي را دوچندان مي كند طرح هاي جديد استحكام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

 

نرده حفاظ تراس و بالكن حفاظ شاخ گوزني

يكي از انواع مورد استفاده حفاظ بالكن ، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور كه ميدانيد براي حفظ امنيت مكان هاي مختلف مانند منازل و همچنين مكان هاي تجاري از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به ويژه نرده تراس و بالكن  از سايرين مهم تر است چرا كه گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد كرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. پيشنهاد ما به شما اين است كه امنيت ساختمان خود را با نصب حفاظ هاي آهني تامين كنيد.

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت كه با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است كه سر حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار نيز هستند كه توسط افرادي جوش داده ميشوند كه در اين زمينه متبحر اند. اين نوع حفاظ ها به صورت متراكم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. حفاظ شاخ گوزني يك ظاهر زيباي دارد كه به سر ديوار ساختمان ها يك جنبه امنيتي مي دهد و به دليل تراكم و همچنين تيز بودن باعث مي شود كه عبور از روي آنها غير ممكن باشد.

نرده تراس و بالكن  بوته اي

يكي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است. شكل اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل يك بوته آهني خواهد بود كه با توجه به سختي هايي كه دارد ميتوان گفت كه به هيچ وجه امكان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

نرده فرفورژه و بالكن و تراس

يكي ديگر از انواع نرده تراس و بالكن ، فرفورژه است كه همانطور كه از نام آن پيداست براي شما يك نيزار را تداعي خواهد كرد. اين نوع حفاظ ها در عين اينكه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند كرد برتري هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد كه علاوه بر امنيت ميتوان آن را يك دكوراسيون خوب و عالي نيز دانست. نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه اين نوع حفاظ ها بايد توسط افرادي در اين زمينه طراحي و ساخته شوند كه متبحر هستند چرا كه كار جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود.

انواع بسيار ديگري از نرده تراس و بالكن  نيز وجود دارد كه برگرفته از الهامات طبيعت است. در بين اين انواع حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست. از نظر امنيتي مي توان گفت كه اين نوع حفاظ ها داراي امنيت بسيار بيشتري نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد. اين نوع نرده تراس و بالكن  معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد كه از جمله آنها ميتوان به امكان گسترش از مركز را مي دهد كه شما ميتوانيد توسط آن ارتفاع هاي دلخواه را فراهم مي كند.

مزيت هاي استفاده از حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان

در صورت خريد حفاظ آكاردئوني آهن ايرانيان  يا هر محصول ديگر توليدشده در اين شركت، شما مي توانيد از مزاياي زير بهره مند گرديد:

1.    ايمني حاصل از دست رنج و تلاش هاي بي وقفه كادري مجرب در گروه آهن ايرانيان
2.    استحكام فوق العاده بالاي درب آكاردئوني و نيز پرچ هاي آن
3.    بدون هيچ گونه ايجاد سر و صدايي به هنگام باز و بسته كردن درب
4.    قيمت بسيار بهينه و مناسب درب هاي توليد شده در اين شركت معتبر
5.    حمل و نصبي رايگان و بسيار ساده در كوتاهترين زمان ممكن
6.    امكان بهره مندي از درب هاي تك جداره و دوجداره
7.    امكان بهره مندي از رنگ بندي هاي متنوع و جذاب
8.    بهره مندي از خدمات پس از فروش

و نيز بسياري ديگر از امكانات و قابليت هايي كه با خريد حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان  مي توانيد

از آن ها نهايت استفاده را داشته باشيد.

بنابراين اگر به جهت ارتقاي سطح امنيتي منزل خويش به دنبال راه چاره اي هستيد و مي خواهيد

در كمال آسايش و آرامش شب را به صبح رسانده،

بهترين كار تماس با مسئولين فروش حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان  است

تا محصول مورد نظر را با توجه به ارتفاع و عرض درب منزل شما و نيز با توجه به مدل و طرح هاي پيشنهادي

خود مي توانيد سفارش دهيد تا به اين منظور از دوام و استقامت بالا و نيز زيبايي ظاهري و منحصر

به فرد درب ها با رنگ بندي هاي متفاوت و جذاب و نيز امنيت و آسايش بيشتر حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان

كار را به كاردان آن سپرده تا خيال خود را از همه جهت كاملا راحت و آسوده خاطر نماييد.

بنابراين در يك كلام ايمني كار را به آهن ايرانيان  بسپاريد تا با توليد درب هاي آكاردئوني

و نيز پنجره هاي آهني و ساير حفاظ هاي آهني درب و پنجره در قالب مدل ها و طرح هاي

متنوع بنا بر سليقه شخصي خويش، سد محكمي در برابر سارقين پديد آوريد.

 

 

درب آكاردئوني دوجداره خدمتي ارزنده از شركت آهن ايرانيان

شركت آهن ايرانيان  در راستاي توليد انواع و اقسام درب و پنجره هاي آهني

با بيش از ???? پروژه موفق در سطح كشور افتخار اين را دارد كه براي نخستين

بار درب آكاردئوني دوجداره را توليد و روانه بازار نموده است تا مشتريان زيادي

را به سمت خويش جلب نموده تا با خريد اين نوع درب از مزيت هاي فوق العاده

بالا و ويژگي هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببرند. درب آكاردئوني دوجداره

توسط توليدكنندگان شركت آهن ايرانيان  به اين صورت ساخته و طراحي شده است

كه داراي ? خم پرس جوش مي باشد كه همين امر سبب استحكام بالاي آن مي باشد

و برخلاف برخي از درب هاي ديگر هيچ گونه لرزش و تكاني هم ندارند كه اين از مزيت هاي

اين نوع از درب هاي آكاردئوني مي باشد. علاوه بر آن با قابليت هاي بالايي همچون:

طراحي توليد سازه هاي قوس دار و محدب، پوشش انواع رنگ، قابليت استفاده

از قفل مخفي بسيار مستحكم و قابل تعويض و… توانسته است خيلي زود جاي

خود را در اكثر خانه هاي امروزي مستحكم سازد.

بنابراين شما مي توانيد با خريد حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان  پيشنهادها و سفارش هاي

مد نظر خويش را مبني بر ساخت و طراحي درب و پنجره هاي آكاردئوني مطرح سازيد

تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي گردد و پس از نصب و اجراي اين نوع از

درب و پنجره هاي آهني از هر گونه سرقت و يا مشكلات زياد ديگري جلوگيري به عمل آوريد

كه ممكن است آسايش و آرامش شما را براي مدتي به طور كلي بر هم زند.

تأثير حفاظ نرده شاخ گوزني  بر زيبايي ساختمان


با ارتقاي سطح دانش معماري در كشور، شاهد رشد چشمگيري در زيبايي نماي ساختمانها و استفاده از مصالح مختلف براي اين كار هستيم.

يكي از مصالح ساختماني كه براي زيبايي نماي ساختمان استفاده ميشود و از قيمت مناسبي نيز برخوردار ميباشد حفاظ شاخ گوزني است.

درواقع با جوش دادن ميلگردهاي نوك تيز به شكلي مانند شاخ گوزن، و نصب بر روي ديوار و رنگآميزي زيباي متناسب با رنگ نماي ساختمان، يكي از مصنوعات زيبا و چشمنواز دنياي معماري حاصل ميشود كه جداي از امنيت، چشم هر رهگذري را به خود جلب ميكند.

درواقع حفاظ نرده شاخ گوزني  را ميتوان جزء تكنيكهاي نسل جديد براي زيباسازي ساختمانها دانست
كه يكي از انواع حفاظ ساختمان به شمار رفته، طول عمر زيادي نيز دارد و نيازمند تعمير و نگهداري نيز نميباشد و اينكه قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  نسبت به ساير محصولات مشابه بسيار مناسب تر ميباشد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  براي انواع نماهاي كامپوزيت، سنگي يا فلزي قابل پيادهسازي است.
سازنده ميتواند با تغيير ارتفاع و تراكم، حفاظ نرده شاخ گوزني  را كاملاً مطابق سليقهي خريداري كه سفارش ساخت حفاظ ساختمان را داده، بسازد تا با نماي ساختمان وي همخواني كاملي داشته باشد.

بعلت تغييرات قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  لازم است با ما تماس حاصا نماييد تا ضمن ارايه مشاوره مناسبترين قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  را دريافت نماييد.

حفاظ نرده شاخ گوزني

 

مراحل ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  :


ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  ، با توجه به سفارش و نياز مشتري و نوع ديوار ساختماني كه حفاظ نرده شاخ گوزني  و حفاظ بايد نصب شود در ابعاد مورد نياز وي قابل ساخت و توليد است.

ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  مانند ساختن ساير انواع حفاظ ساختمان داراي مراحلي به شرح زير ميباشد:
ابتدا سازنده حفاظ به خريداري ميلگردها از سازنده ميلگرد و انتقال آنها به محل توليد حفاظ و ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  اقدام ميكند.

سپس ميلگردهاي خريداري شده در سايزهاي متفاوت و مطابق نياز براي ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  برشكاري ميشوند
( بايد از گيوتين استفاده شود تا شاخههاي اصلي و فرعي و شاخكهاي كوتاه بصورت زاويهدار بريده شده و به اندازه كافي تيز و برنده باشند).

جهت شكلدهي و خمكاري قطعات حفاظ، از دستگاه پرس استفاده ميكنند.

پس از خمكاري و شكلدهي، قطعات آماده شده تحويل جوشكار خواهند شد
تا اتصال قطعات براساس سفارش مشتري انجام شود (براساس تراكم، ارتفاع و چيدمان منظم سفارش شده). سپس مرحله پخت در كوره ميرسد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ فرفورژه پنجره

بعد از انجام جوشكاري و رنگآميزي پس از پاشيدن رنگ پودري
حفاظ داخل كوره پخت شده و در انبار قرار داده ميشود.

در اين مرحله كار ساخت به پايان رسيده و حفاظ نرده شاخ گوزني  ساخته شده آماده حمل به مكان نصب و انجام كارهاي نصب حفاظ ساختمان بر روي ديوار يا درب ميباشد.

منبع : حفاظ روي ديوار


برچسب: نرده آهني ديوار و انواع محافظ نرده بالكن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۲:۲۹ توسط:sam موضوع:

بهترين تشك براي ديسك كمر چه ويژگي هايي دارد؟

بهترين تشك براي ديسك كمر چه ويژگي هايي دارد؟

bi1b_w2.jpg

همه ما فارغ از اينكه سالم بوده يا از يك بيماري رنج مي­ بريم، براي يك خواب راحت مستحق يك تشك عالي هستيم. اما اگر از مشكلات ديسك كمر رنج مي­ بريم، خريد بهترين تشك براي ديسك كمر اولين قدم براي متوقف ساختن و بهبود بيماري شما خواهد بود. البته مشروط بر اينكه تشك خريداري شده، واجد استانداردهاي روز دنيا باشد. پس لازم است قبل از خريد، با مطالعه و آگاهي از مشخصات يك تشك استاندارد قدم اول را مستحكم برداريد. ما براي آمادگي شما مطالبي را جمع آوري كرده ايم تا با مطالعه آن، تصميمي بهتر و منطقي تر بگيريد.

چه مراقبت­هايي براي ديسك كمر الزامي است؟

 شما بايد ستون فقرات خود را در يك راستا نگه داريد. اگر يك تشك داريد كه خيلي نرم يا محكم است، باعث مي­ شود كمر شما از موقعيت طبيعي خود جابجا گردد. اگر مي خواهيد وضعيت خود را بهبود بخشيد يا مي خواهيد يك شب، مناسب بخوابيد، جستجو براي بهترين تشك براي ديسك كمر الزامي است.

يك تشك با كيفيت خوب مثل تشك­ بست تركيه مدل طبي مديكال ، تشكي ايده‌­آل براي كاهش فشار و پشتيباني از ستون فقرات خواهد بود. منظور ما از كاهش فشار، توانايي تشك براي مهار قسمت هاي سنگين  بدن است و بعلاوه آن، قرار گرفتن ستون فقرات در حالت طبيعي خواهد بود. حمايت از بدن و كاهش فشار وارده به اعضاي آن در حين خواب دو مقوله جدا هستند.

كاهش فشار مربوط به نرمي يك تشك خواهد بود و حمايت بيشتر به استحكام و سفت و سخت بودن آن سروكار دارد. به عنوان مثال، شما مي خواهيد بر روي يك سطح نرم و راحت بخوابيد تا از درد، فشارهاي وارد شده به اعضاي بدن رهايي پيدا كنيد و در عين حال نمي خواهيد خيلي در سطح بستر فرو بريد. اينجاست كه حمايت و نرمي هم راستاي با هم ولي جداي از هم مورد نظر مي ­باشند. يك تشك عالي، تعادل كامل ميان هر دو عامل را فراهم مي كند.

3 فناوري موجود در ساخت بهترين تشك­ براي ديسك كمر

تشك ها از مواد مختلفي ساخته مي­ شوند اما در نهايت ما بدنبال بهترين تشك براي ديسك كمر هستيم، اين تشك ها معمولا از فناوري­هاي زير استفاده مي­كنند:

فوم حافظه :

فوم حافظه يك ماده نرم است كه شكل خود را با توجه به ساختار بدني كه بر آن دراز كشيده حفظ مي كند و در واقع حالت آن را به خود مي­ گيرد. از اين رو اصطلاح “حافظه” براي آن استفاده مي­شود. هنگامي كه روي تختي كه از فوم حافظه ساخته شده است، دراز مي­ كشيد به فرم بدن شما مطابقت پيدا مي­كند و آن شكل را در طول شب حفظ مي كند. اين نوع به طور معمول يك انتخاب عالي است.

از آنجا كه فوم حافظه در تخت هاي ارزان قيمت سريع تر از بين مي رود، مهم است كه برندي را كه انتخاب مي كنيد، معتبر باشد و ضمانت نامه نيز ارائه كندبرند كلبك تركيه از آن دسته برندهاي با كيفيت و صاحب دانش در زمينه توليد تشك است كه با توليد انواع تشك براساس نياز مصرف­ كنندگان، خود را در عرصه جهاني معرفي كرده است.

تركيبي:

اين تخت خواب­ها يك پايه داخلي يا سيم پيچ را با يك فوم حافظه يا لايه بالاي لاتكس تركيب مي كنند. اين نوع تختخواب يكي ديگر از گزينه هاي انتخاب بهترين تشك براي  ديسك كمر هستند. هيبريدها، تركيبي ايده آل براي كاهش فشار هستند اما معمولا گران هستند.

لاتكس:


اين تشك ها مشابه فوم حافظه هستند، اما به جاي فوم، از  لاتكس استفاده مي­ كنند. لاتكس بصورت طبيعي از شيره درخت Hevea Brasiliensis ساخته مي شود، البته امروزه لاتكس بيشتر بصورت مصنوعي توليد مي­ شود كه محصولي مبتني بر نفت است. اغلب، تشك هاي لاتكس را براي ديسك كمر توصيه مي ­كنند، اما قبل از خريد اين نوع تشك بايد نسبت به عارضه خود آن را امتحان كنيد زيرا ممكن است براي شما بيش از حد سفت بوده و همين سفت بودن باعث افزايش علائم در شما شود.

سخت و محكم بودن تشك لازم است؟

اغلب به افراد دچار كمردرد توصيه مي شود كه روي يك سطح فوق العاده سفت و حتي كف زمين بخوابند. با اين حال، اين توصيه گاهي مي تواند آن را حتي بدتر كند. بنابراين اين توصيه شايد براي چند بيمار مناسب باشد ولي الزاما براي همه نمي­ تواند گزينه اي خوب و عملي باشد. بنابراين بايد بدنبال بهترين تشك براي ديسك كمر باشيم، از سوي ديگر همانطور كه گفتيم، اگر ديسك كمر داريد، حفظ تراز صحيح ستون فقرات هنگام خوابيدن بسيار مهم است.

يك سطح خيلي محكم به هيچ وجه امكان كانتورينگ را نمي دهد. نتيجه اين كه، اجازه نمي ­دهد ستون فقرات شما به شكلي كه بايد باشند سرجاي خود قرار بگيرند، بنابراين همواره اين نكته را در انتخاب تشك مناسب مدنظر قرار دهيد. البته شايد سوالي كه خيلي پرسيده شود اين است كه آيا يك تشك بد مي تواند باعث ايجاد ديسك كمر شود؟ گرچه تشك بد باعث ديسك كمر نمي شود، اما مي تواند روند بهبودي را طولاني يا از آن جلوگيري كند. خوابيدن روي تشك نامناسب همچنين مي­تواند روند تخريب را تسريع كند.

با توجه به اين نوشته و همچنين مقاله ا­ي با عنوان  بهترين تشك طبي كه در سايت ما موجود است، وقتي نوبت به انتخاب بهترين تشك براي ديسك كمر مي­ رسد، فهميديم كه فوم حافظه دار و هوشمند معمولاً در اينجا بهترين عملكرد را دارند. شما به چيزي نياز داريد كه توده هاي بدني شما را در خود نگه بدارد و در عين حال به مقدار كافي هم باشد. از آنجا كه فوم حافظه براي محصور كردن تمام منحني هاي شما طراحي شده است ،

اين ماده عالي است زيرا پيچيدن ستون فقرات و خارج شدن از تراز اصلي خود يكي از بزرگترين عوامل بوجود آورنده­‌ي درد كمر و ديسك است و فوم­هاي حافظه دار تقريبا مانع رخ دادن اين اتفاق مي­ شود. بنابراين به نظر مي­ رسد براي خريد بهترين تشك براي ديسك كمر بايد موارد گوناگوني را از نوع مواد و تكنولوژي مورد استفاده تا تضمين كيفيت را مد نظر قرار دهيم تا به بهترين و مناسب ترين تشك براي رهايي از درد كمر و بهبودي برسيم. البته نبايد اين نكته را از ذهن دور ساخت كه طرز خوابيدن هم علاوه بر نوع تشك بسيار موثر است.

در پايان يادآور مي­ شويم،  راههاي متفاوتي براي بهبود دردهاي مزمن وجود دارد ولي همه كارشناسان و متخصصان حوزه ارتوپد در يك موضوع متفق القول هستند و آن انتخاب صحيح تشك براي متوقف كردن دردهاي مذكور است و اين نتيجه حاصل نمي­ شود مگر با خريدي مبتني بر اطلاعات در اين حوزهبرندهاي مطرح خارجي با اتكا بر دانش روز دنيا، سالهاست توليد بهترين تشك براي ديسك كمر را با هدف بهبود درد، در خط توليد خود دارند.

منبع : https://bestkelebek.ir/


برچسب: بهترين تشك براي ديسك كمر چه ويژگي هايي دارد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۰:۲۸ توسط:sam موضوع:

درباره شارژر ديواري

درباره شارژر ديواري 

 گاهي نياز و احتياج به خريد يك شارژر ديواري براي گوشي خود داريم.كه در ادامه توضيحي كوتاه درباره شارژر ديواري يا كلگي شارژر ويا سري شارژر يا آداپتور (اغلب به اين سه اسم گفته مي شود) مي دهيم.

شارژر ديواري چيست؟

آداپتور فست اورجينال ال جي Original Adapter

تشكيل شده از يك آداپتور يا يك كابل مي باشد كه مي تواند انرژي يك گوشي موبايل يا يك تبلت و يا هر وسيله ديگري را تامين كند.شارژرهاي ديواري به دو صورت عرضه و ارائه مي شوند يك دسته از آن ها بدون كابلمي باشند. كه اين دسته از محصولات به عنوان كلگي يا سري شارژر شناخته مي شوند كه مي توانيد انواع اين محصولات را درديجي فرست ببينيد و بررسي كنيد و خريداري بكنيد. دسته دوم از مدل ارائه شده شارژرهاي ديواري شارژرهاي ديواري مي باشند كه به همراه يك كابل عرضه و ارائه به مشتريان مي گردند كه معمولا قيمت گران تر و بالاتري دارند. اين دسته از محصولات نيز در وبسايت ديجي فرست  مشاهده و خريد است.

 

سرعت شارژ:

در دنياي امروز سرعت يكي از عوامل مهم براي پيشرفت فردي و تكونولوژي مي باشد. شارژرهاي ديواري نيز از اين قاعده مستثني و جدا نمي باشند. شارژرهايي كه به اصطلاح فست شارژ مي باشند. طرفداران بيشتري دارند. و مي توانند طيف عظيم و بزرگي از مشتريان را به خود جلب كنند.

شدت جريان خروجي:

يكي از معيارهايي كه براي بررسي مشخصات يك شارژر ديواري مورد نظر مي باشد شدت جريان خروجي مي باشد. شدت جريان خروجي براي تبلت يا موبايل معمولا 2 آمپر مي باشد و اگر مي خواهيد يك شارژر ديواري استاندارد خريداري بكنيد. بايد شدت جريان خروجي آن در اين محدوده باشد.قضيه از اين قرار مي باشد كه اين دسته از كاربران و فروشندگان به ديگران توصيه مي كنند كه براي شارژر موبايل و يا تبلت خود،فقط از شارژرهاي ? آمپري استفاده بكنيدو شارژر هايي با آمپر بيشتر و يا كمتر باعث آسيب به دستگاه هاي مورد نظر مي گردد. به هيچ وجه نمي توانيد از نظر علمي يك فروشنده موبايل و تبلت را مجاب نماييد كه در حال اشتباهي بزرگي مي باشد.به طور استاندارد شارژر هاي USB از ولتاژ ? ولت و ??? الي ? آمپر را دارا هستند.اين استاندارد در اكثر شارژرهاي موبايل رعايت شده است اما برخي از فبلت ها و تبلت هايي كه اصولا با باتري هاي بالاي ???? ميلي آمپر كار مي كنند،امكان دارد كه به نظر كمپاني از شارژرهاي ? آمپري و حتي بيشتر استفاده كنند.در مورد برندهاي سرشناس معمولا ولتاژ تغييري نخواهد كرد.با اين حال تمام كاربران مي توانند از تمامي شارژرهاي استاندارد موجود در بازار استفاده بكنند.به هيچ وجه نگران اين نباشيد كه شارژر اورجينال موبايل شما ? آمپر مي باشد و شارژري كه اكنون مجبور به استفاده از آن هستيد در بيش از ? آمپر فعاليت مي كند.آمپر بر خلاف ولتاژ به دستگاه و منبع ورودي تحميل نمي گردد و دستگاه مورد نظر مي تواند دقيقا به اندازه نياز خود از آمپر برداشت كند.

سخن آخر:

در پايان اين مقاله بايد اشاره و توجه داشت كه انتخاب يك شارژر با كيفيت مناسب مي تواند سلامت و عمر باتري گوشي موبايل شما را ضمانت كند و دقيقا برعكس اين قضيه نيز امكان دارد،اتفاق بيفتد در ادامه مي توانيد انواع شارژرهاي ديواري را در وبسايت ديجي فرست با قيمتي بي نظير بررسي و و در صورت نياز خريداري بكنيد.


برچسب: درباره شارژر ديواري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۵:۲۶ توسط:sam موضوع:

نحوه راه اندازي كارگاه ارزان

نحوه راه اندازي كارگاه

در بازار پر التهاب امروزي بزرگترين مشكل براي هم توليد كنندگان و هم مصرف كنندگان مشكلات اقتصادي ست.

فروشنده بايد سعي كند تا كالاي خود را با كمترين قيمت ممكن به دست

خريدار برساند تا بتواند از اين روش مشتريان خود را راضي نگه دارد و در نهايت فروشنده با توجه به ارزان بودن

كالا و كيفيت مناسب كالا اقدام به خريد آن كند.

ما در اين مقاله سعي مي كنيم تا شما را با روش هاي راه اندازي توليدي كيف آشنا كنيم.

تمامي مواردي كه در قسمت زير براي شما نام برده ايم با توجه به تجربه كاري بعضي از توليد كنندگان ديگر است

كه توانسته اند

بازار توليد كيف در ايران اجناس با كيفيت و ارزاني را توليد كند

اين موارد عبارتند از:
اجاره كارگاه در خارج از شهر: يكي از مواردي كه باعث افزايش قيمت در راه اندازي كسب و كار وجود دارد,

مربوط مي شود به رهن و اجراه كارگاه و در صورتي كه بتوانيد

كارگاه خود را خارج از شهر بگيريد, هزينه هاي شما به شدت كاهش پيدا خواهد كرد.

جذب نيروي كاري ارزان قيمت براي كار در توليدي :

پارامتر دوم استفاده از نيروي كاري ارزان است. به ياد داشته باشيد

هر نيروي كاري شما نياز ندارد تا همه فن حريف باشد و با توجه به نياز خود شروع به جذب نيرو كنيد

تا بتوانيد با توجه به حرفه ي وي حقوق او را بدهيد در واقع با انتخاب درست

نيروي كاري ميتوانيد هزينه هاي ماهانه خود را به صورت چشم گيري كاهش دهيد.

خريد دستگاه و لوازم دست دوم: همانطور كه مي دانيد هزينه خريد دستگاه هاي آكبند بسيار بالاست.

مي توانيد از سايت هايي مثل ديوار و غيره استفاده كنيد و دستگاه هاي خوب دسته دوم را اينگونه خريد كنيد.

البته حتما كالا ها را تست كنيد و به ياد داشته باشيد شايد در ابتدا كمي اين كار خسته كننده باشد,

ولي در نهايت از نظر اقتصادي سود بسياري خواهيد كرد.

استفاده از الگو هاي مناسب در توليد كيف :

بعضي از الگو هاي كيف به گونه اي هستند كه باعث حدر رفتن چرم مي شود.

بهتر است از الگو هايي استفاده كنيد كه كمترين حدر رفتن مواد اوليه را به همراه داشته باشد.

خريد بهينه مواد اوليه:

آخرين موردي كه مي توانيد در نظر داشته باشيد خريد بهينه مواد اوليه است

به اين صورت كه سعي كنيد مواد اوليه خود را همواره از عمده فروش ها تهيه نماييد.

با اين روش چندين درصد سود خواهيد كرد و به عبارتي در نهايت كالاي نهايي

شما ارزان تر به دست مشتري خواهد رسيد.

استفاده از بازارياب براي توليدات هفتگي :

پس از آنكه كار توليد شما به اتمام رسيد بايد سعي نماييد تا با استفاده از

يك بازارياب محصولات خود را به فروش برسانيد.

در صورتي كه قصد راه اندازي توليدي داشته باشيد,

ميتوانيد از موارد بالا استفاده كنيد و در شرايطي كه علاقه به خريد از

توليدي كيف ارزان داريد ما به شما توصيه مي كنيم تا با توليدي كيف ارزان كيف در اين مورد همكاري داشته باشيد

چون شركت ما همواره سعي كرده است با توليد كيف هاي با كيفيت و ارزان مشتريان خود را راضي نگه دارد.

مطالب مرتبط :

توليدي كيف مدرسه اي

توليدي كوله پشتي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c

سايت منبع :

http://arzankif.ir/


برچسب: نحوه راه اندازي كارگاه ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۱:۱۷ توسط:sam موضوع:

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

wisgoon

 شبكه ي اجتماعي ويسگون يكي از راه هاي به اشتراك گذاري عكس ها مي باشد كه شما مي توانيد با عضويت در ان عكس ها خود را در انجا منشتر كنيد , در عكس هاي ديگران نظر بگذاريد , در گروه ها عضو شويد و بسياري از كار هاي ديگر , كه هم اكنون شما مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب , نسخه ي جديد ان را براي گوشي اندرويد خود دانلود و استفاده نماييد.

طريقه ي كار با نرم افزار ويسگون در سايت قرار داده شد.

اموزش كار با ويسگون

ويژگي ها :

امكان لايك كردن عكس ها

امكان نظر گذاشتن براي عكس هاي منتشر يافته

امكان گذاشتن توضيح براي عكس هاي به اشتراك گذاري شده

امكان حذف عكس ها

اختصاصي سازي پروفايل شما

داشتن بخش دنبال كنندگان و دنبال شوندگان و نمايش تعداد لايك ها

امكان دسته بندي عكس هاي خود

و بسياري از امكان ديگر كه هنگام كار با اين نرم افزار مواجه خواهيد شد.

 

دانلودWisgoon

نسخه : 5.3.0

حجم : 4.0mb


برچسب: دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۶:۱۶ توسط:sam موضوع:

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

 

جديدترين نسخه از برنامه ويسگون را براي شما دوستان محترم اماده دانلود كرده ايم. ويسگون، يك شبكه اجتماعي اشتراك گذاري تصاوير مي باشد، كه شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد.همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده كنيد، لايك كنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با كيفيت اصلي دانلود كنيد! امكان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست كه به شما كمك مي كند كه تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده كنيد. اگر از اينترنت نسبتا كند مثل اينترنت خطوط سيم كارت استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات كيفيت نمايش تصاوير را روي «كيفيت پايين» يا «كيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امكان نمايش تصاوير با كيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. ويسگون به صورت رايگان عرضه شده است، پس همين حالا اين نرم افزار سبك و سريع را دريافت كنيد و لذت ببريد. شما هم اكنون ميتوانيد اين برنامه را بصورت رايگان و با لينك مستقيم از سايت دانلود برتر دريافت كنيد

.

امكانات نسخه حاضر در ويسگون :

  • ارسال عكس از از طريق منوي share عكس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عكس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امكان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با كيفيت اصلي
  • امكان لايك و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل كاربران
  • برترين كاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امكان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال كردن كاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام كاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات آخرين نسخه :

افزوده شدن امكان كپي نظرات در حافظه موقت

افزوده شدن نمايشگر تعداد كاركترهاي مجاز در نظرات

افزوده شدن امكان دعوت كاربران با كد دعوت

رفع مشكل نمايش پروفايل هاي فارسي

رفع برخي مشكلات

رفع مشكل توقف در هنگام دريافت تصوير

 

دانلود با لينك مستقيم


برچسب: دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۱:۳۴ توسط:sam موضوع:

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895


برچسب: ويژگي حفاظ شاخ گوزني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۴:۵۱ توسط:sam موضوع:

بهترين نگهدارنده ژله اي جادويي Fixate

ميهن استور - خريد پستي نگهدارنده ژله اي جادويي Fixate

 

  • ميهن استور - خريد پستي نگهدارنده ژله اي جادويي Fixate

    توضيحات

    نگهدارنده ژله اي جادويي Fixate

    قابليت استفاده براي انواع اشيا مانند موبايل، تبلت، خودكار و ...

    قابل شستشو و احياي مجدد چسبندگي با تكنولوژي نانو

    قابليت چسبندگي به تمامي سطوح ممكن


    قيمت : 35000 تومان



    نگهدارنده ژله اي جادويي Fixate نسل جديدي از نگهدارندهاي گوشي(هولدر) هستند كه همانطور كه از اسم آنها پيداست داراي ساختاري لاستيكي و انعطاف پذيراند و طوري طراحي شده اند كه به راحتي اشياء در اندازه موبايل ، تبلت و يا ريموت خودروي شما را نگه دارند. نگهدارنده ژله اي جادويي Fixate در دو طرف از خاصيت چسبندگي برخوردار است كه يك سطح آن روي داشبورد خودرو يا هر جاي ديگري و سطح ديگر شيء مورد نظر شما چسبانده مي شود. نگهدارنده Fixate به دليل ساختاري لاستيكي با تكنولوژي نانو كه دارند باعث هيچگونه نويز و يا اختلال در كاركرد وسايل الكترونيكي كه روي آنها قرار گرفته نمي شوند. شما مي توانيد به راحتي نگهدارنده ژله اي را از سطح داشبورد جدا كنيد و  روي سطح يا داشبورد ديگر بدون اين كه حتاً ذره اي از اثر چسباندگي آن روي داشبورد يا اشياء باقي بماند قرار ردهيد. نگهدارنده ژله اي جادويي Fixate قابليت شست و شو دارد و در صورت كثيف شدن مي توانيد آن را شسته و براي بارها و بارها استفاده كنيد.

    قيمت : 35000 تومان

    ويژگي هاي نگهدارنده ژله اي جادويي Fixate  :

    - قابليت نگه داري اشيا سنگين مانند انواع تبلت ها با تمامي سايز ها
    - قابليت استفاده براي انواع اشيا مانند موبايل، تبلت، خودكار و ...
    - قابليت چسبندگي به تمامي سطوح ممكن
    - قابل شستشو و احياي مجدد چسبندگي
    - ساخته شده با تكنولوژي نانو
    - قدرت چسبندگي بسيار بالا
    - كيفيت ساخت بسيار بالا
    - عمر بالا و طولاني




    روش خريد:
    براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
    قيمت : 35000 تومان

    برچسب ها :نگهدارنده ژله اي جادويي Fixate , پايه نگهدارنده ژله اي گوشي و تبلت , پد ژله اي لاستيكي نگهدارنده سوييچ , خريد نگهدارنده ژله اي موبايل , فروش ژله چسبنده براي گوشي موبايل اصل , نگهدارنده ژله اي fixate gel pads , نگهدارنده ژله اي تبلت , نگهدارنده ژله اي ليوان , هولدر ژله اي لوازم منزل , هولدر نانو ژله اي , Fixate Nano Rubber Pad ,

 


فروشندهه]]>



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

بهترين نگهدارنده ژله اي جادويي Fixate


برچسب: بهترين,نگهدارنده,ژله,اي,جادويي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۷:۲۱ توسط:sam موضوع: