يك فنجان ترانه يك فنجان ترانه .

يك فنجان ترانه

گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها

گيمباز: جامع ترين اپليكيشن خريد و فروش تجهيزات گيم
در اين دوران قرنطينه، كرونا و تعطيلي مدارس حتما شما هم به دنبال راه حل هايي براي گذراندن اوقات فراغت خودتون هستيد. امروزه همه به دنبال بازي هاي ديجيتالي هستن و با افزايش قيمت دلار ديگه قدرت خريد كنسول هاي بازي مثل پلي استيشن4 و يا پلي استيشن5 كه به تازگي عرضه شده بسيار پايين اومده. اما هميشه براي حل مشكلات يك راه حلي وجود داره. ما امروز ميخوايم اپليكيشني رو به شما معرفي كنيم كه به راحتي ميتونيد در اون خريد و فروش كنسول هاي بازي رو انجام بديد.

گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها است. در گيمباز شما ميتوانيد بدون واسطه كالاي نو و يا دست دوم خود را براي فروش قرار بديد و يا تجهيزات مورد نياز گيم و آيتم هاي داخلي در گيم ها را بدون واسطه از فروشنده واقعي خريداري كنيد.

در ديوار گيمرها ميتونيد از آخرين تورنمنت ها با خبر بشيد و با تخفيف در آنها شركت كنيد.
در گيمباز به صورت رايگان به آگهي هاي تجهيزات گيمينگ ، دسترسي خواهيد داشت.
اگه به دنبال اكانت شاخ فورتنايت هستين و يا اكانت بازي هاي ديگه به راحتي و با مناسب ترين قيمت ميتونيد در اپليكيشن گيمباز با فروشنده ها در ارتباط باشيد.
با نصب اين برنامه از پلي استور مي تونيد كنسول بازي هايي مثل مثل ps4، ايكس باكس(xbox)  و نينتندو(Nintendo)  و بازي هاي پلي استيشن و... را براي فروش بگذاريد و يا با مقايسه قيمت ها، بهترين قيمت را انتخاب كنيد.
استفاده از خدمات گيمباز، مانند قرار دادن آگهي كاملا رايگان هست.
در گيمباز شما ميتونيد به راحتي گيفت كارت (Gift Card) براي اكانت پلي استيشن (PlayStation)، ايكس باكس (XBox) يا نينتندو(Nintendo) يا بازي هاي موبايل مثل كال آف ديوتي(call of duty)، كلش و يا فورتنايت(fortnite) را خريد و فروش كنيد.

شما ميتوانيد جديدترين اخبار دنياي بازي و تورنمنت هاي گيم را از صفحه اينستاگرام گيمباز به آدرس @gamebuzz.official  دنبال كنيد.
اين برنامه به شما كمك ميكنيد تا با كمترين هزينه هميشه به روز باشيد.
اگر ميخوايد به قيمت كنسول بازي، قيمت ps4، قيمت پلي استيشن و قيمت ايكس باكس دسترسي داشته باشيد و مطابق نياز و هزينه خود بهترين كالا را انتخاب كنيد دانلود اين برنامه از پلي استور رو به شما پيشنهاد ميكنم.
در بخش روبداد بازي از آخرين تورنمنت ها و مسابقات بازي هاي آنلاين با خبر بشيد و يا از تخفيفات قرار داده شده در اين دسته استفاده كنيد.
اگر به تازگي وارد دنياي بازي هاي آنلاين شديد و ميخوايد به مراحل بالاتر دسترسي داشته باشين، ميتونيد از اكانت هاي بازي قرار داده شده براي فروش استفاده كنيد و يا آيتم هاي درون برنامه ها مثل جم(gem) ، اسكين(skin)  و يا سكه را خريداري كنيد و يا براي فروش بگذاريد.
گيمباز، ديوار بازي و كنسول ويژه گيمرها است.
در گيمباز خريد و فروش آسان و با امنيت را تجربه كنيد. راستي يه خبر ديگه اينكه اگر كار با گوشي براي شما دشوار هست ميتونيد به سايت گيمباز به آدرس بريد و از اين طريق به امكانات اپليكيشن دسترسي داشته باشيد.
شما ميتونيد با استفاده از اشتراك گذاري، آگهي خود و يا آگهي هاي ديگر را در شبكه هاي اجتماعي براي دوستان خودتون ارسال كنيد.
برخي مزاياي گيمباز:

  • درج رايگان آگهي
  • داراي دسته بندي هاي متنوع
  • راحتي و سادگي استفاده از برنامه
  • بك برنامه تخصصي براي گيمرها
  • پرطرفدارترين برنامه خريد و فروش بي‌واسطه گيمينگ در ايران

شما ميتوانيد از طريق زير به گيمباز دسترسي داشته باشيد:


برچسب: گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۳:۴۷ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :