يك فنجان ترانه يك فنجان ترانه .

يك فنجان ترانه

بهترين تشك براي ديسك كمر چه ويژگي هايي دارد؟

بهترين تشك براي ديسك كمر چه ويژگي هايي دارد؟

bi1b_w2.jpg

همه ما فارغ از اينكه سالم بوده يا از يك بيماري رنج مي­ بريم، براي يك خواب راحت مستحق يك تشك عالي هستيم. اما اگر از مشكلات ديسك كمر رنج مي­ بريم، خريد بهترين تشك براي ديسك كمر اولين قدم براي متوقف ساختن و بهبود بيماري شما خواهد بود. البته مشروط بر اينكه تشك خريداري شده، واجد استانداردهاي روز دنيا باشد. پس لازم است قبل از خريد، با مطالعه و آگاهي از مشخصات يك تشك استاندارد قدم اول را مستحكم برداريد. ما براي آمادگي شما مطالبي را جمع آوري كرده ايم تا با مطالعه آن، تصميمي بهتر و منطقي تر بگيريد.

چه مراقبت­هايي براي ديسك كمر الزامي است؟

 شما بايد ستون فقرات خود را در يك راستا نگه داريد. اگر يك تشك داريد كه خيلي نرم يا محكم است، باعث مي­ شود كمر شما از موقعيت طبيعي خود جابجا گردد. اگر مي خواهيد وضعيت خود را بهبود بخشيد يا مي خواهيد يك شب، مناسب بخوابيد، جستجو براي بهترين تشك براي ديسك كمر الزامي است.

يك تشك با كيفيت خوب مثل تشك­ بست تركيه مدل طبي مديكال ، تشكي ايده‌­آل براي كاهش فشار و پشتيباني از ستون فقرات خواهد بود. منظور ما از كاهش فشار، توانايي تشك براي مهار قسمت هاي سنگين  بدن است و بعلاوه آن، قرار گرفتن ستون فقرات در حالت طبيعي خواهد بود. حمايت از بدن و كاهش فشار وارده به اعضاي آن در حين خواب دو مقوله جدا هستند.

كاهش فشار مربوط به نرمي يك تشك خواهد بود و حمايت بيشتر به استحكام و سفت و سخت بودن آن سروكار دارد. به عنوان مثال، شما مي خواهيد بر روي يك سطح نرم و راحت بخوابيد تا از درد، فشارهاي وارد شده به اعضاي بدن رهايي پيدا كنيد و در عين حال نمي خواهيد خيلي در سطح بستر فرو بريد. اينجاست كه حمايت و نرمي هم راستاي با هم ولي جداي از هم مورد نظر مي ­باشند. يك تشك عالي، تعادل كامل ميان هر دو عامل را فراهم مي كند.

3 فناوري موجود در ساخت بهترين تشك­ براي ديسك كمر

تشك ها از مواد مختلفي ساخته مي­ شوند اما در نهايت ما بدنبال بهترين تشك براي ديسك كمر هستيم، اين تشك ها معمولا از فناوري­هاي زير استفاده مي­كنند:

فوم حافظه :

فوم حافظه يك ماده نرم است كه شكل خود را با توجه به ساختار بدني كه بر آن دراز كشيده حفظ مي كند و در واقع حالت آن را به خود مي­ گيرد. از اين رو اصطلاح “حافظه” براي آن استفاده مي­شود. هنگامي كه روي تختي كه از فوم حافظه ساخته شده است، دراز مي­ كشيد به فرم بدن شما مطابقت پيدا مي­كند و آن شكل را در طول شب حفظ مي كند. اين نوع به طور معمول يك انتخاب عالي است.

از آنجا كه فوم حافظه در تخت هاي ارزان قيمت سريع تر از بين مي رود، مهم است كه برندي را كه انتخاب مي كنيد، معتبر باشد و ضمانت نامه نيز ارائه كندبرند كلبك تركيه از آن دسته برندهاي با كيفيت و صاحب دانش در زمينه توليد تشك است كه با توليد انواع تشك براساس نياز مصرف­ كنندگان، خود را در عرصه جهاني معرفي كرده است.

تركيبي:

اين تخت خواب­ها يك پايه داخلي يا سيم پيچ را با يك فوم حافظه يا لايه بالاي لاتكس تركيب مي كنند. اين نوع تختخواب يكي ديگر از گزينه هاي انتخاب بهترين تشك براي  ديسك كمر هستند. هيبريدها، تركيبي ايده آل براي كاهش فشار هستند اما معمولا گران هستند.

لاتكس:


اين تشك ها مشابه فوم حافظه هستند، اما به جاي فوم، از  لاتكس استفاده مي­ كنند. لاتكس بصورت طبيعي از شيره درخت Hevea Brasiliensis ساخته مي شود، البته امروزه لاتكس بيشتر بصورت مصنوعي توليد مي­ شود كه محصولي مبتني بر نفت است. اغلب، تشك هاي لاتكس را براي ديسك كمر توصيه مي ­كنند، اما قبل از خريد اين نوع تشك بايد نسبت به عارضه خود آن را امتحان كنيد زيرا ممكن است براي شما بيش از حد سفت بوده و همين سفت بودن باعث افزايش علائم در شما شود.

سخت و محكم بودن تشك لازم است؟

اغلب به افراد دچار كمردرد توصيه مي شود كه روي يك سطح فوق العاده سفت و حتي كف زمين بخوابند. با اين حال، اين توصيه گاهي مي تواند آن را حتي بدتر كند. بنابراين اين توصيه شايد براي چند بيمار مناسب باشد ولي الزاما براي همه نمي­ تواند گزينه اي خوب و عملي باشد. بنابراين بايد بدنبال بهترين تشك براي ديسك كمر باشيم، از سوي ديگر همانطور كه گفتيم، اگر ديسك كمر داريد، حفظ تراز صحيح ستون فقرات هنگام خوابيدن بسيار مهم است.

يك سطح خيلي محكم به هيچ وجه امكان كانتورينگ را نمي دهد. نتيجه اين كه، اجازه نمي ­دهد ستون فقرات شما به شكلي كه بايد باشند سرجاي خود قرار بگيرند، بنابراين همواره اين نكته را در انتخاب تشك مناسب مدنظر قرار دهيد. البته شايد سوالي كه خيلي پرسيده شود اين است كه آيا يك تشك بد مي تواند باعث ايجاد ديسك كمر شود؟ گرچه تشك بد باعث ديسك كمر نمي شود، اما مي تواند روند بهبودي را طولاني يا از آن جلوگيري كند. خوابيدن روي تشك نامناسب همچنين مي­تواند روند تخريب را تسريع كند.

با توجه به اين نوشته و همچنين مقاله ا­ي با عنوان  بهترين تشك طبي كه در سايت ما موجود است، وقتي نوبت به انتخاب بهترين تشك براي ديسك كمر مي­ رسد، فهميديم كه فوم حافظه دار و هوشمند معمولاً در اينجا بهترين عملكرد را دارند. شما به چيزي نياز داريد كه توده هاي بدني شما را در خود نگه بدارد و در عين حال به مقدار كافي هم باشد. از آنجا كه فوم حافظه براي محصور كردن تمام منحني هاي شما طراحي شده است ،

اين ماده عالي است زيرا پيچيدن ستون فقرات و خارج شدن از تراز اصلي خود يكي از بزرگترين عوامل بوجود آورنده­‌ي درد كمر و ديسك است و فوم­هاي حافظه دار تقريبا مانع رخ دادن اين اتفاق مي­ شود. بنابراين به نظر مي­ رسد براي خريد بهترين تشك براي ديسك كمر بايد موارد گوناگوني را از نوع مواد و تكنولوژي مورد استفاده تا تضمين كيفيت را مد نظر قرار دهيم تا به بهترين و مناسب ترين تشك براي رهايي از درد كمر و بهبودي برسيم. البته نبايد اين نكته را از ذهن دور ساخت كه طرز خوابيدن هم علاوه بر نوع تشك بسيار موثر است.

در پايان يادآور مي­ شويم،  راههاي متفاوتي براي بهبود دردهاي مزمن وجود دارد ولي همه كارشناسان و متخصصان حوزه ارتوپد در يك موضوع متفق القول هستند و آن انتخاب صحيح تشك براي متوقف كردن دردهاي مذكور است و اين نتيجه حاصل نمي­ شود مگر با خريدي مبتني بر اطلاعات در اين حوزهبرندهاي مطرح خارجي با اتكا بر دانش روز دنيا، سالهاست توليد بهترين تشك براي ديسك كمر را با هدف بهبود درد، در خط توليد خود دارند.

منبع : https://bestkelebek.ir/


برچسب: بهترين تشك براي ديسك كمر چه ويژگي هايي دارد؟،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۰:۲۸ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :