يك فنجان ترانه يك فنجان ترانه .

يك فنجان ترانه

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش سيزدهم

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش سيزدهم

تمام نورهايي كه نمي‌توانيم ببينيم | آنتوني دوئر | مترجم: مريم طباطبائيها | كوله پشتي

مشاهده كتاب : https://www.cavack.com/Item/3204

«تمام نورهايي كه نمي‌توانيم ببينيم» رماني تخيلي و پيچيده با الهام از وقايع وحشتناك جنگ جهاني دوم است. وي باظرافت خاصي طبيعت انساني و قدرت ضد و نقيض فناوري را در رمان خود به تصوير كشيده است. جملات نويسنده هرگز از اوج به فرود نمي‌آيد و بيان خيره كننده جزييات داستان محشر است، داستاني كه ?? سال طول كشيد تا نويسنده آن را به اتمام رساند. داستان درباره يك دختر فرانسوي كور و يك پسر آلماني است كه هر دو سعي دارند بر فراز ويرانه‌هاي جنگ جهاني دوم زنده بمانند.

همدرد | ويت تان نون | مترجم: معصومه عسكري | كتاب كوله پشتي

مشاهده كتاب : https://www.cavack.com/Item/3717

رمان همدرد، با ضرب آهنگ و تعليق موجود در داستان‌هاي جنايي و با نثري قابل مقايسه با نويسندگاني همچون گراهام گرين و سال بلو، حماسه‌اي شگرف از عشق و خيانت است. راوي داستان، يك كمونيست و جاسوسي دوجانبه است كه به گفته‌ي خودش، داراي دو ذهن مجزا است. او افسري فرانسوي-ويتنامي است كه پس از بازپس‌گيري شهر سايگون توسط ارتش ويتنام، به آمريكا آمده است و در حالي كه به همراه ساير پناه‌جويان ويتنامي در لس‌آنجلس، مشغول ساختن يك زندگي جديد است، به صورت پنهاني براي افسران ارشد كمونيست خود در ويتنام، جاسوسي مي‌كند. او تحت نظر قرار مي‌گيرد و براي جلوگيري از لو رفتن هويتش، مجبور به انجام و تحمل اعمال سخت و دردناكي مي‌شود…
 

راه آهن زيرزميني | كونسون وايت هد | مترجم: معصومه عسكري | كوله پشتي

مشاهده كتاب : https://www.cavack.com/Item/6079

كورا دختري‌ست كه در يك مزرعه پنبه در ايالت جورجيا برده است و كم‌كم قدم به دنياي زنانگي مي‌گذارد،دوره اي كه دردهاي بيشتري در انتظارش است.يك روز سزار،برده جديدي كه از ويرجينيا آمده، با او در مورد راه آهن زير زميني صحبت مي‌كند و با هم تصميم سختي مي‌گيرند: فرار. راه آهن زيرزميني،هم به سرزمين آزاد متصل مي شود، هم به سرزمين‌هاي موافق برده‌داري،و مي‌توان با سفر در اين راه‌آهن،چهره واقعي آمريكا را در آن دوران ديد. اما آن دو به كجا مي‌رسند و چه سرنوشتي در انتظارشان است؟

خريد كتاب اينترنتي از سايت كاواك

 

?+


برچسب: برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش سيزدهم،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۴:۴۴ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :