يك فنجان ترانه يك فنجان ترانه .

يك فنجان ترانه

مدل هاي مختلف حفاظ نرده پنجره فرفورژه

مدل هاي مختلف حفاظ نرده پنجره فرفورژه

 

هر يك از اين حفاظ ها داراي ويژگي ها و مزاياي متفاوت از قبيل استحكام و قيمت و زيبايي منحصر به فرد هستند. از عوامل تاثيرگذار در قيمت نرده ها طرح حفاظ، ميزان فلز به كار برده شده و به طبع وزن آن و رنگ كاري و… مي باشد. از مدل هاي نرده پنجره مي توان به محافظ هاي مدرن، فرفورژه، سي ان سي و لوكس اشاره نمود.

حفاظ پنجره مدرن: به خاطر قيمت حفاظ پنجره فرفورژه مناسب و طرح خاص آن از پرمتقاضي ترين حفاظ ها براي پنجره است كه مشتريان زيادي دارد. معمولا اين مدل از نرده ها از پروفيل هاي با ابعاد متفاوت با چينش افقي و عمودي ساخته شده است. كه در عين سادگي مي توان به طرح هاي زيبا و مينيمال با دربرگيري تمام سلايق رسيد. حفاظ پنجره مدرن به خاطر ساده‌ترين حالت طرح آن از كم قيمت ترين حفاظ ها است. و همچنين علاوه بر طراحي ساده و زمان كمتر براي توليد و مصرف مواد اوليه كمتر نسبت به ساير مدل ها اين محافظ را از گزينه هاي مناسب مي سازد.

در اين نوع از حفاظ به جاي پيچ و مهره از جوش استفاده مي شود. به خاطر همين موضوع كار براي دزدها سخت‌تر مي شود زيرا نمي توانند پيچ و مهره را باز كنند يا آن را خم كنند. از نكات مهم اين طرح فاصله ي بين نرده هاي آن است.

اين فاصله ها بايد به گونه اي باشد كه كسي از آن رد نشود. طبق ضوابط شهرداري بهتر است فواصل بين نرده ها ۱۰ سانتي‌متر در نظر گرفته شود. از ديگر مدل هاي محافظ پنجره مي توان به قيمت حفاظ پنجره فرفورژه اشاره كرد. اين نوع از نرده ها داراي تنوع فراوان در طرح مي باشد. همچنين از امنيت و استحكام مناسبي برخوردار است. يكي از عومل موثر بر قيمت اين حفاظ تعداد گل هاي فرفورژه به كار برده شده در آن است.

كاتالوگ محافظ درب كشويي و لولايي

 

حفاظ درب آپارتمان ضد سرقت با توجه به اينكه به چارچوب درب جوش داده ميشوند، در صورتي كه توسط افراد ماهر نصب شوند و به خوبي درز گيري شوند به نحوي كه مكاي براي اهرم انداختن و شكستن آن ها وحود نداشته باشد، در حالتي كه درب بسته باشد، نميتوان آن را شكست و وارد منزل شد. درب هاي آكاردئوني توسط يك قفل آويز و يا كتابي قابل قفل كردن هستند. البته نوع قفلي كه استفاده ميكنيد هم اهميت بالايي دارد. بايد بهترين نوع قفل را خريداري و استفاده كنيد.

 

فرفورژه آنلاين سازنده كاتالوگ محافظ درب كشويي با قيمت مناسب در كرج و تهران ميباشد و توليد كننده محافظ درب ضد سرقت آكاردئوني با بهترين متريال از جمله تسمه ۵ فابريك و رنگ كوره اي و لولا هاي ۳ پارچه . توليد انواع درب محافظ آكاردئوني ضد سرقت و آماده ارسال حفاظ آكاردئوني درب به تمام نقاط كشور ميباشد . درب آكاردئوني يكي از محبوب ترين حفاظ هاي متحرك پشت درب و پنجره محسوب مي شود زيرا حفاظ بازشو آكاردئوني علاوه بر قيمت مناسب نرده حفاظ هاي آكاردئوني ، ميتوان آن را آخرين سد ورودي براي فرد غير مجازي كه وارد ساختمان شده است، دانست.

بهترين خريد درب فرفورژه در شركت فرفورژه آنلاين

 

آهن فرفورژه كاربرد بالايي در توليد درب هاي انواع حفاظ درب و پنجره دارند . فرم دهي هاي بينظير ، قيمت مناسب و كيفيت بالايي متريال در جوش پذيري و انعظاف پذيري به ما اين موقعيت را ميدهد تا تنوع و سفارشي سازي هاي لازم را آنطور كه خود ميخواهيم دنبال كنيم . از اين رو كليه درب هاي نفر رو و درب هاي پاركينگ  و ساير درب ها و دروازه ها ميتوانند از آهن فرفورژه توليد شوند . از مهمترين درب هاي فرفورژه ميتوان به درب نفر رو فرفورژه اشاره كرد . صنايع فلزي فرفورژه آنلاين توليد كننده و خريد اينترنتي درب فرفورژه در تهران  را همراهي كنيد  تا از بيش از 1000 طرح فرفورژه  براي درب فلزي نفر رو آپارتماني ، ويلايي ، اداري و ….. بهره مند شويد . توليدي درب فرفورژه نفر رو يك و نيم لنگه ، دو لنگه و چند لنگه هب ارتفاع استاندارد 210 مدل لولايي و كشويي با بهترين متريال آهن فرفورژه در حفاظ سازه . بهترين قيمت درب فرفورژه را از اين شركت بخواهيد.

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين در تماس باشيد.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۶:۳۹ توسط:sam موضوع: