يك فنجان ترانه يك فنجان ترانه .

يك فنجان ترانه

معرفي 27 افزونه كاربردي وردپرس كه بايد بشناسيد

معرفي 27  افزونه كاربردي وردپرس كه بايد بشناسيد

پلاگين هاي مهم وردپرس رو بشناس . وردپرس به عنوان يك سيستم مديريت محتوا (CMS) قدرتمند، با امكانات و قابليت‌هاي بسياري از جمله افزونه‌ها براي گسترش وظايف وبسايت، مورد توجه كاربران قرار دارد. در اين مقاله، به بررسي و معرفي تعدادي از بهترين افزونه‌هاي كاربردي وردپرس مي‌پردازيم كه مي‌تواند به بهبود عملكرد، امنيت، سئو و تجربه كاربري وبسايت كمك كند.c331600_w8.jpg

1-      افزونه Yoast SEO

افزونه Yoast SEO يكي از معروف‌ترين و كاربردي‌ترين افزونه‌ها براي بهينه‌سازي سئو در وردپرس است. اين افزونه به شما كمك مي‌كند تا محتواي وبسايت خود را براي موتورهاي جستجو بهينه‌سازي كنيد و موقعيت آن در نتايج جستجو را بهبود ببخشيد.

2-      افزونه  WooCommerce

WooCommerce افزونه‌اي است كه وردپرس را به يك پلتفرم فروشگاه آنلاين تبديل مي‌كند. با استفاده از اين افزونه، مي‌توانيد به راحتي فروش محصولات فيزيكي و ديجيتال راه‌اندازي كنيد، سبد خريد و پرداخت آنلاين فراهم كنيد و تجربه خريداران را بهبود بخشيد. در دوره آموزش وردپرس وب سايت توسينسو به يادگيري ووكامرس بصورت ويژه پرداخته مي شود.

3-      افزونه WPForms

WPForms يكي ديگر از افزونه‌هاي پركاربرد وردپرس است كه به شما امكان مي‌دهد فرم‌هاي تماس، نظرسنجي، ثبت نام و ... را به سادگي ايجاد و مديريت كنيد. اين افزونه داراي رابط كاربري ساده و ابزارهاي پيشرفته‌اي براي جمع‌آوري اطلاعات است.

4-      افزونه MonsterInsights

MonsterInsights يك افزونه مديريت آمار وبسايت است كه به شما كمك مي‌كند تا وبسايت خود را به Google Analytics متصل كنيد و آمار دقيق بازديدكنندگان و استفاده‌كنندگان را مشاهده كنيد. اين افزونه اطلاعات مفيدي ارائه مي‌دهد كه به بهبود عملكرد وبسايت شما كمك مي‌كند.

5-      افزونه Elementor

Elementor يك افزونه ساختار صفحه است كه به شما امكان مي‌دهد صفحات وبسايت را با رابط كاربري كشيده و رها طراحي كنيد. با استفاده از اين افزونه، مي‌توانيد بدون نياز به كدنويسي، صفحات با طراحي زيبا و حرفه‌اي ايجاد كنيد.

6-      افزونه Akismet

Akismet يكي ديگر از افزونه‌هاي بسيار مهم وردپرس است كه به شما كمك مي‌كند تا با مديريت كامنت‌هاي اسپم و ناخواسته در وبسايتتان، امنيت و تميزي را حفظ كنيد. اين افزونه به صورت خودكار كامنت‌هاي اسپم را شناسايي و حذف مي‌كند.

7-      افزونه Smush

Smush يك افزونه بهينه‌سازي تصاوير است كه به شما كمك مي‌كند تا تصاوير وبسايت خود را بهينه‌سازي كنيد و سرعت بارگذاري آن‌ها را افزايش دهيد. با كاهش اندازه فايل‌هاي تصويري، مي‌توانيد تجربه كاربري و سئو وبسايت خود را بهبود ببخشيد.

8-      افزونه UpdraftPlus

UpdraftPlus يك افزونه پشتيبان‌گيري است كه به شما امكان مي‌دهد تا به طور منظم نسخه‌هاي پشتيبان از وبسايتتان را ايجاد كنيد و در صورت نياز به بازگرداني اطلاعات، از آن استفاده كنيد. اين افزونه امنيت و آسيب‌پذيري داده‌هاي شما را تضمين مي‌كند.

9-      افزونه Contact Form 7

Contact Form 7 يكي از قديمي‌ترين و معروف‌ترين افزونه‌هاي فرم‌ساز در وردپرس است كه به شما امكان مي‌دهد فرم‌هاي تماس و ارتباط با كاربران را به سادگي سفارشي‌سازي و مديريت كنيد.

10-  افزونه  Wordfence Security

Wordfence Security يكي ديگر از افزونه‌هاي مهم وردپرس است كه به شما كمك مي‌كند تا وبسايت خود را در برابر حملات اينترنتي و نفوذهاي امنيتي محافظت كنيد. اين افزونه شامل فايروال، مانيتورينگ تهديدات، اسكن‌گر امنيتي و ...

11-  افزونه Advanced Custom Fields

Advanced Custom Fields يك افزونه قدرتمند است كه به شما امكان مي‌دهد فيلد‌هاي سفارشي به نوشته‌ها، صفحات و ديگر انواع محتواي وبسايت اضافه كنيد. با استفاده از اين افزونه، مي‌توانيد ساختار محتواي وبسايت خود را بسيار ساده و انعطاف‌پذير كنيد. شما مي توانيد قالب فرم هاي خود را از طريق فتوشاپ بسازيد و وارد وردپرس كنيد ،اينكار در دوره آموزش فتوشاپ توسينسو آموزش داده شده است.

12-  افزونه Really Simple SSL

Really Simple SSL يك افزونه است كه به شما كمك مي‌كند تا به راحتي اتصال HTTPS را براي وبسايت خود فعال كنيد. با استفاده از اين افزونه، مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد كه اطلاعات كاربران در انتقال به صورت امن و رمزنگاري شده ارسال مي‌شود.

13-  افزونه Breadcrumb NavXT

Breadcrumb NavXT يك افزونه است كه به شما امكان مي‌دهد ناوبري خرده‌مسير (Breadcrumb) را به وبسايت خود اضافه كنيد. اين افزونه به كاربران كمك مي‌كند تا مكان فعلي خود را در وبسايت شما به خوبي درك كنند و به راحتي بين صفحات حركت كنند.

14-  افزونه All in One SEO Pack

All in One SEO Pack افزونه‌اي ديگر است كه براي بهينه‌سازي سئو وبسايت و افزايش موقعيت آن در نتايج جستجو استفاده مي‌شود. اين افزونه شامل ابزارهاي مختلفي براي بهينه‌سازي عنوان‌ها، متاي توضيحات، نشانه‌گذاري‌ها و ...

15-  افزونه Sucuri Security

Sucuri Security افزونه‌اي است كه به شما كمك مي‌كند تا امنيت وبسايت خود را بهبود بخشيد و در برابر حملات امنيتي، نفوذهاي مخرب و برنامه‌هاي آسيب‌پذير محافظت كنيد.

16-  افزونه Redirection

Redirection افزونه‌اي است كه به شما امكان مي‌دهد مديريت و ايجاد بازنشاني‌هاي 301 در وبسايت خود را به راحتي انجام دهيد. با استفاده از اين افزونه، مي‌توانيد تغييرات در URL‌ها و راه‌هاي دسترسي به صفحات را به بهترين شكل مديريت كنيد.ليست Redirect هاي خود را مي توانيد از طريق گوگل سرچ كنسول خروجي بگيريد و يك فايل اكسل فرآيند Redirect را انجام دهيد ، اينكار در دوره آموزش اكسل توسينسو آموزش داده شده است.

17-  افزونه OptinMonster

OptinMonster يك افزونه است كه به شما كمك مي‌كند تا فرم‌هاي Opt-in را براي جذب ايميل‌هاي بازديدكنندگان و افزايش اشتراك‌گذاري وبسايت خود ايجاد كنيد. اين افزونه به شما امكان مي‌دهد با استفاده از فرم‌هاي مختلف، كاربران را به اشتراك‌گذاري وبسايت ترغيب كنيد.

18-  افزونه WP Rocket

WP Rocket يكي از افزونه‌هاي بهينه‌سازي سرعت وبسايت است كه به شما كمك مي‌كند تا با استفاده از كش و بهينه‌سازي‌هاي مختلف، سرعت بارگذاري وبسايت خود را بهبود بخشيد.

19-  افزونه Polylang

Polylang افزونه‌اي است كه به شما كمك مي‌كند وبسايت‌هاي چندزبانه را بسازيد و مديريت ترجمه‌ها و محتواهاي مختلف در آن‌ها را به راحتي انجام دهيد.

20-  افزونه LearnDash

LearnDash يك افزونه آموزش آنلاين است كه به شما امكان مي‌دهد پلتفرم آموزشي خود را در وردپرس ايجاد كنيد و دوره‌هاي آموزشي را به صورت آنلاين مديريت كنيد.

21-  افزونه bbPress

bbPress يك افزونه براي ايجاد انجمن و تالار بحث در وردپرس است كه به شما امكان مي‌دهد با استفاده از پوسته وبسايت، انجمن‌هاي بحث و گفتگو بسازيد و مديريت كنيد.

22-  افزونه WPML

WPML يك افزونه ترجمه چندزبانه است كه به شما كمك مي‌كند تا وبسايت‌هاي چندزبانه را به راحتي ايجاد و مديريت كنيد.

23-  افزونه Gravity Forms

Gravity Forms يك افزونه فرم‌ساز پيشرفته است كه به شما امكان مي‌دهد فرم‌هاي پيچيده و پيشرفته را براي جمع‌آوري اطلاعات وبسايت خود ايجاد كنيد و مديريت كنيد.

24-  افزونه TinyMCE Advanced

TinyMCE Advanced افزونه‌اي است كه به شما امكان مي‌دهد ابزارهاي ويرايشگر متن وردپرس را با ابزارهاي پيشرفته‌تري توسعه دهيد و ويرايش محتواي وبسايت را بهبود بخشيد.

25-  افزونه TablePress

TablePress يك افزونه است كه به شما امكان مي‌دهد جداول قابل جستجو و ساده را به وبسايت خود اضافه كنيد و آن‌ها را به راحتي مديريت و انتشار كنيد.

26-  افزونه AMP for WP

AMP for WP افزونه‌اي است كه به شما كمك مي‌كند تا با استفاده از فرمت Accelerated Mobile Pages (AMP)، وبسايت خود را براي دستگاه‌هاي همراه بهينه‌سازي كنيد و سرعت بارگذاري آن را بهبود بخشيد.

27-  افزونه BackupBuddy

BackupBuddy يك افزونه پشتيبان‌گيري كامل و قابليت بازيابي است كه به شما امكان مي‌دهد تا به طور دوره‌اي نسخه‌هاي پشتيبان از وبسايت خود ايجاد كنيد و در صورت لزوم اطلاعات را بازيابي كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۳۰:۰۵ توسط:sam موضوع: